Hemmadagarna

Dagarna i Kungsör har varit fina dom. Lugna såsom dom ska vara. Lite loppis(fyndade en rosa wtc-jacka från återvinningen för 25kr, hejja.), mycket sömn, fika på kungsudden, lite film, lite umgänge med med fågeln Teemu(med familj). Lite allt möjligt. Och ikväll blir det lite utgång också. 

Men jag började min lilla resa med ett Stockholmsbesök hos Iida och hennes smink. Och hårgrejer med. Hon utbildar sig ju till makeupartist, men i tisadags övade hon fönteknik och sånt på mitt hår. Det hela var hur kul som helst och jag vill åka till Sthlm igeeeeen och bli sminkad och sådär. Men det blir nog snart det:) Så om någon har lust att agera smink- eller hårmodell så är det bara att kontakta henne.

Lite såhär såg det ut iaf.





Kommentarer
Postat av: Karin

Godkvällens! Nej det bidde inget samtal. Jag skulle ha ringt när jag gick hem såna fall, när jag kom hem insåg jag min berusningsgrad så det var nog klokt att inte ringa. Och så är det den där fundersamheten.. måste nog ladda lite till. Hoppas du har en skön söndagskväll, kraaam!

2008-08-31 @ 21:11:52
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0