Mamma.

Nu sitter jag och väntar för mamma kommer hit idag! Så länge sen jag träffade någon hemifrån känns det som. Fast det kanske inte var så länge sen. Hur som helst så ska det bli mysigt, vi ska gå på stan, fika, äta och bara ta det lungt. Jag har tänkt mig några loppisar imorn med...det blir fint.

Nu har Iida flyttat lite av sitt pick och pack till Stockholm också. Så då får man åka dit med, kanske hänga lite, sådär, det ser jag också fram emot. Om hon har tid bland allt sminkande vill säga, men det tror jag nog.

Nu ska jag gå och köpa en dygnsparkeingsbiljett. Jodå.





Kommentarer
Postat av: Iida

Klart jag har! jag har alltid tid för dig! bara att komma! Anytime! :D

2008-08-09 @ 01:41:56
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0