Bättre och bättre.

Dagen började sådär lagom bra då jag vaknar av att dom river fasad från hus på vår innnergård. Det går alltså inte att sova för allt oljud. Så jag går upp och tänker att ja men då kan jag ju i alla fall åka till Erikshjälpen, dom har säkert en massa fint såhär efter sommaruppehållet. Men först ringer jag företaget jag vill jobba på om jag ska vara personlig assistent och hon verkar inte alls positiv då jag inte har bil även då det går bussar. Konstigt. Sen kommer posten och ett brev från en mydighet jag gärna ville jobba på, tjänsten är tillsatt. Det blir bara bättre och bättre det här. Så då tänkte jag att, ja ja jag åker till Erikshjälpen iaf, kan ju vara kul. Plockar ihop mina grejer för att åka men hittar inte min plånbok någonstans. Letar igenom hela lägenheten men den är borta. Ringer stället vi var på igår och frågar om dom fått in något, men icke. Den är borta. Sen så letar jag igenom hatthyllan igen, för säkerhetsskull, och där ligger den inlindad i min sjal. Så. Då skulle jag bara hämta cykeln och åka iväg. Men när jag kommer ner i källaren för att hämta cykeln så har den punktering, såklart. Nu tänker jag att jag skiter i allt och går och handlar, planen är att laga lasagne, men när jag kommer till hemköp så är quornfärsen slut. Hejja.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh men kära du, vilket hån. Sådär att det känns som om man är utvald av någon som sitter och jvlas med en. Hoppas det bidde liiiiite bättre, att nånting ändå inte gick helt fel. Man får sänka kraven.. huh, vi behöver någe riktigt skojigt snart! Kraam!

2008-08-06 @ 17:40:55
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: mamma

Det där verka vara en av dom sämre dagarna men jag kommer på fredag och då får vi hitta på något roligt,vi har köpt lite pätkis till dig, puss o kram mamma

2008-08-06 @ 23:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0