En massa sånt.

Nu är min kära kamera inlämnad, igen. Nu har den antagligen något pyttelitet pixelfel. Man ser fem vita fyrkanter när man zoomar fullt. Nu får det räcka tycker jag. Jag saknar den redan, nu är den dock i Linköping så jag kan hämta den själv direkt när den är klar, om två till tre veckor. Ja ja, bara den blir hel, min stackars kamera.

Nu har jag varit ledig i tre dagar, med idag, och det har varit skönt i tell you. Bara en massa roligheter. Men imorn börjar min  sista vecka, får kanske förlängt (men jag hoppas på personlig assisten, ja eller helst något utbildningsrelaterat men personlig assistent känns inte helt fel för tillfället). Men ja, det  går ju, och jobba måste man ju. Hursomhelst ser jag fram emot en massa saker, så det gör att det känns helt ok med jobbet och allt. Dansen börjar snart igen, Edinburgh i oktober(C:s mamma fyller år och ska firas och jag får följa med!),  en septerbertripp till Göteborg(Fiiiia & Claaaraaa),  och så sånt smått med, typ fikor och utgångar, jo så måste jag ju hälsa på Iida i Estocolmo också.



Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Bara motgångar...usch vad tråkigt.Vi har det inte så kul heller, vår dator gick sönder igår igeeen! Jag kanske ringer dig nån dag o frågar om din bärbara, vi har pratat om o köpa en ny dator och funderar på en bärbar.Hoppas allt är bra med dig o Koffe , vi hörs! Kram från Susanna

2008-08-11 @ 14:43:54
Postat av: mamma

hej du får säga till när du behöver pengar till dansen så betalar vi den:)kram o puss

2008-08-12 @ 18:51:29
Postat av: Dzelila

Hej!



Med risk att ha missat något inlägg för nån månad sen, undrar jag vad du har för kamera? För tillfället är jag besatt av tanken på att skaffa mig en digital systemkamera, det har plågat mig jättelänge nu och dina bilder är helt fantastiska, vilket så klart inte bara beror på kameran utan fotografen också, men jag vill ändå veta vilken kamera du har? :) Minus för alla reparationer... :)



Annars ser jag att allt i regel är bra med dig, förhoppningsvis kan jag ta en sväng förbi Norrköping och besöka dig innan september månad är slut i varje fall. Men du är så klart alltid välkommen hem till mig också!



Ha det bra!

2008-08-14 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0