Äntligen.

Nu har jag alltså varit ledig idag (eftersom jag hoppade in en natten tis-on + kvällen igår) och är ledig fram tills den 28e. Helt fantastiskt underbart skönt är det. Och ännu bättre blir det för ikväl blir det bio och imorn är det C:s och min lilla julafton och sen bär det av till Finland. Men jag vågar nästan inte skriva att jag är ledig fram tills den 28e innan jag lämnat svensk mark eftersom dom kan ringa från jobbet och böna och be om att jag ska jobba. Det är nämligen så att vi inte har några vikarier än, hurra för det eftersom det innebär att om någon blir sjuk så måste vi jobba utöver vårt schema och alla jobbar halvt ihjäl sig...

Jag funderar förövrigt på att köpa en såndärn 25kronorsbiljett i januari och göra en snabbvisit till Göterborg. Billigt och bra, fram och tillbaka för 50:-. Vad tror ni mina kära Göteborgare?



Kommentarer
Postat av: Susanna

Klart du ska till Göteborg! Njut av ledigheten...svara inte i telefon. Tänk inte på oss när ni har julklappstävlingen...God Jul o kram från Susanna

2008-12-18 @ 21:01:28
Postat av: Clara Maria Vollrathson

Klart du ska till Göteborg! komkomkom! skönt att du är ledig nu snuttan! jag jobbar imorn. sen jävlar är det jul! PUSS!

2008-12-18 @ 21:07:04
Postat av: Karin

Åh skönt skönt, äntligen! Och ja du som ovanstående kloka, svara inte i telefonen! Den där Peter kan ju jobba själv. Hoppas bion var bra, jag och papa var faktiskt också där! Fast på Tur-med-vädret-filmen.. trevlig. Pappa har ju inte vatt på bio på 30 år.. så lite spännande. Snart åka hem, kraaaam!

2008-12-18 @ 21:19:39
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: Sofia Margareta Görts

Kommer du inte så får du på moppo!!! Kom inte mellan 7-16 bara, för då är jag ju inte här.. Men kooooooooooommmmmmmm!!! Puss o kärlek!

2008-12-18 @ 23:18:17
Postat av: Sofia Margareta Görts

Kollade precis t.ex. helgen den 16-18 jan finns det massor med 25kr biljetter både fredag o söndag! 50 kr t&r, inte illa!

2008-12-18 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0