Bästa planen.

Lite lite julkänsla infann sig idag, äntligen, tack vare ledighet och roligheter. Karins lussekatter också, goda sådana. Så himla bra. För jag har oroat mig lite, jag som vanligtvis pyntar innan första advent och ibland gör egna julkort har inte känns någon julkänsla alls, inget pynt, bara två ljusstakar. Men känslan har blivit nerslagen av irritationen över jobbet och schemat och allt sånt som ockuperat min hjärna i flera veckor. Men nu så, lite i alla fall. Och i helgen blir det julbord också. Bra så. Den måste tvingas fram den där känslan. Mer saffran och pepparkakor. En och annan chokladbit med.

I helgen ska jag hem och basta också och se idolfinalen med mamma. Låter som bästa planen tycker jag.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0