Ledig!

Blir inte så mycket skrivet här nu när man är en busy working woman, mer tid fanns då arbetslösheten var det stora tidsfördrivet. Men hur som helst så är jag ledig idag så jag har nästan bara gjort en massa trevligheter, svängt förbi stan, köpt en julklapp och  fikat. Snart ska jag äta och sen ska jag till Karin och fika igen. Sånnahär dagar är så fina. Fick förresten första julklappen idag med, en grönaktig tröjklänning, hur fin som helst! 

Mitt schema som jag svurit och förbannat är förresten bättre nu. Chefen ändrade det efter att jag sagt att det var ett oarbetbart schema, inte en människa vill ju jobba varannan natt i en hel vecka, då försvinner ju verkligen heeela vecka. Nej icke. Så han ändrade, nu är jag rätt nöjd, varannan helg ledigt plus två tredagarsledigheter på fyra veckor, blir lagom så jag hinner söka en massa jobb och kanske ta någon dag/natt extra då och då ifall det behövs och jag orkar.

Nu blire mat. 

Kommentarer
Postat av: mamma

hej.vad skönt att dom ändra ditt schema:)jag är nästan färdig med julklapparna:)puss o kram

2008-12-10 @ 08:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0