Paus.

Jag minns inte när jag sist längtade efter att åka hem så mycket som jag gör nu. Men det göra jag, längtar efter att åka hem alltså, jag ska fira pappa, kolla idolfinal med mamma, frilla och färga håret, basta, åka bort, träffa Iida och Samuel, äta god mat, ja som ni ser så finns det massor med anledningar för denna längtan. Så himla bra. Första ska jag bara jobba ikväll och så vips så såker jag hem imorn. Sen är det ju inte ens en vecka tills jag drar norr/öster för en jultripp till stugan. Blir fint det med. Skönt med lite paus från jobbet kan jag säga. Det här jobbet har stulit så mycket kraft och energi så man behöver pauser ifrån det, jag behöver det i alla fall, om jag ska orka med det över huvud taget.

 Såhär får det gärna vara vid stugan i jul, men det tvivlar jag dock på, men frost kanske, det är väl inte för mycket begärt.




Kommentarer
Postat av: Karin

Är du hemma och njuter nu? Även om Kevin, smörigare än smöret vann alltihopa. Hoppas din mor är nöjd nu :) Men du, luggen, få se få se!! Vad roligt och färga och klippa, jag har också klippt, lite förändring blev det men jag har inte riktigt bekantat mig med det nya än. Blir nog lite ny färg sen närmare 2009. Vet du, nu ska jag lägga mig i min säng. Och sova länge. :D Hoppas du har det himla fint med bastu och allt det dära. kRaam!

2008-12-13 @ 00:36:36
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0