Tjugofemkronorsbiljetter.

Jag kan ju inte få på moppo, så jag måste nog boka lite tågbiljetter. Men eftersom Sofia Margareta är bortrest då jag har en ledig helg så kanske jag får ta några veckodagar, eller kanske en fredag till lördag visit. Jag vill ju väldigt gärna träffa både Clara Maria och Sofia Margareta så så kanske det blir. Jag ska fundera på saken och så eftersom C och jag har tänkt dra till sälen en sväng och det måste bli i januari för då är det billigast. Hursomhelst. Jag kollar upp det hela. I give you a call Clara Maria och Sofia Margareta.

Bion idag var Twilight, vampyrer och grejer, och jag blev som mina kära syster   liiiite kär i Edward. Filmen var, som en tjej i biosalongen sa, som OC fast med vampyrer. Så ni vet.

Tack förresten för era fina kommentarer, jag blir glad ju och inser att jag kommer att sakna er alla under min finlandsresa.

Och precis så är det Karin (hm..har du något mellan-namn?:), han kan jobba själv så får han se precis hur kul det är. Ska jag säga om han ringer, eller så svarar jag inte och blir en ond liten arbetare.

Sov gott!

//Linda Irina Isabella

Kommentarer
Postat av: Karin

Det bästa med att nästan vara arbetslös är ju att man kan sätta igång med att åka tåg nästan vilken dag som helst som inte är helg. Föresten ringde den dära Peter idag och meddelade sitt svar. Väldigt kort och jag sade bara ja. Så jag vet inte mycket. Men nu är det jul ju, underbaaart! Njut nu, vi ses i vår! Kram och God Jul! /Karin Gunilla (inte lika sagolikt, bokstavligt talat, som ditt, lite mer svenssonsvenskt är jag. Men ändå. helt ok. :)

2008-12-19 @ 22:07:37
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0