Tjugosju timmar framåt.

Men å vad jag vill att klockan ska blir 22.00 imorn. Då har jag avslutat mitt kvällspass och har en hel dag ledigt, en dag som ska fyllas med loppis och annat sånt bra. Men först måste jag bara klara mig igenom ett nattpass, ta bussen hem och samtidigt lyssna på José Gonzales och Regina Spector. Se alla piffiga och pigga människor gå på bussen medan jag, lite lätt apatisk, sitter och ser ut som att jag varit vaken i fem dygn. Väl hemma blir det fukost och sen sömn till två och sen detdära kvällspasset. Men sen. Då jävlar.


Det är tur att jag har denhär fina som lagar mat åt mig när jag släpar mig upp ur sängen efter för få timmars sömn och är hungrig.




Kommentarer
Postat av: Karin

Fint kort. Hoppas det går bra med denna natten också, skönt att hon verkar ha lugnat ner sig lite. Hon kanske liksom behöver vänja sig och se att ni verkligen kan det ni ska. Duktig är du som är vaken på nätterna, jag vet verkligen inte om jag skulle klara det, jag är ju frys och pöms och vill sova nu. Föresten, loppisen på onsdag, jag var snäll och bytte pass med nån som ville, så jag jobbar till två på onsdag! Åhå.. jag är sur. Ha en fin natt kraaam!

2008-12-01 @ 22:50:10
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: Iida

Jag känner vibbar av dålig uppdatering här!! ;) pusspuss!!!

2008-12-05 @ 00:09:39
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0