Det andra hemmet.

I helgen åker jag hem, till Kungsörhemmet, en sväng. På fredagsmorgon bär det av. Det blir fint, jag saknar dom där hemma. Känns lite som att det var jättelänge sen, men det var inte så längesen egentligen, men ja, fint blir det i alla fall. Kanske får man träffa den där Örebroaren som min syster tycker så mycket om? Förhoppningsvis. I alla fall får jag ju träffa systern och föräldrarna, kanske mostern och så C:s syster också, fint blir det.

Hade velat åka hem redan på torsdagen men då hamnade Lykke Li och lite festlighet med klasskompisar i vägen. Och sånna fina festligheter kan ju inte missas.


Kommentarer
Postat av: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiida

haha, har du tur så kanske du får träffa honom. haha ;D ses snart!!! :D

2008-02-26 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0