Almanackan.

Nu är skolan på gång igen, på allvar, det har ju inte varit på låtsas innan heller, men nu är det fullt upp till juni ungefär. Det är en kurs som ska avklaras innan 15 veckor magisteruppsats. Så för att förbättra min studieambition som var rätt dålig förra terminen med tanke på planering, jag gjorde allt i sista sekunden ungefär, så har jag köpt en ny almanacka för att få en bra start.(Och för att jag gillar att köpa allt med papper, typ block, häften och dagböcker) Så nu tror jag allt att det blir bättre på planeringsfronten, tror knappt jag öppnade min förra almanacka (som är så himlans fin) som jag köpte i augusti...men som sagt, den nya kommer att föra med sig massa bra.

Nu ska jag proppa min ipod med mer musik så en uppmaning till ALLA (alla 2 st men iaf, hej Fia och Clara!) som läser, tipsa mig om låtar! NU NU NU! Do it!

Kommentarer
Postat av: Fia

-Hela Josès senaste om du inte har den. Plus "hand on your heart" covern.
-Familjen - det snurrar i min skalle. Jag har lyssnat sönder mig på den låten men i alla fall.
-Bonde do Role är aldrig fel att ha i sin ipod!
-M.I.A. - Kala. Grymt bra album!
-Nick Drake är alltid bra att ha när det är fredag och man har haft en hektisk vecka och bara vill softa ner lite.

Det var nog det jag kom på sådär på rak arm..

2008-01-09 @ 23:01:48
Postat av: fia

Jo förresten! En låt till kom jag på:

TTA - taken too young

2008-01-09 @ 23:11:02
Postat av: Linda

Vielen dank för tipsen señorita Görts!

2008-01-10 @ 21:46:28
Postat av: Anonym

A Horse Called War - Black Label Society. Jäkla härligt.

2008-01-11 @ 19:56:18
Postat av: Den bortglömda systern.

Räknas inte jag som en läsare? :(

2008-01-14 @ 22:33:28
URL: http://Iidalainen.blogg.se
Postat av: Linda

Meeeeen klaaaaart du gööör! Men jag ´har ju redan all din musik ju, allt det jag gillar på din hårddsik bor också i min ipod! sådetså. Men haru några andra tips så är det bara att bring them on! pusss!

2008-01-15 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0