Badhuset.

Igår blev det bad för hela slanten och jag kickade ass i vattenrutschkanan. Det gick inte så bra för C, han stannade tydligen vid flera tillfällen, jag är alltså vattenrutschkanemästaren. Det var en massa barn, eller kids som jag envist kallade dom igår, där, en hel mellanstadieklass, eller kanske t.o.m. en årskurs, dom ockuperade bubbelpoolen länge men tillslut fick vi dela den med två damer. Vi hade inte med oss den klassiska ballerinakakefikan men det funkade bra med snickers och chips också när vi pausade. Väl hemma var jag trött och uttorkad, men nu har jag återhämtat mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

åå,vad skönt sånt gör man för sällan, nästa gång ni kommer hem får ni bubbla.

2008-01-29 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0