Hej 2008!

Wohaa, har inte varit så aktivt här under julen, det har bara inte blivit av, all mat och människor har varit i vägen men nu så, nu är stressen och pressen tillbaka vilket innebär gnäll och lite blogg. Så blir det ju ibland. Nu ska jag göra mycket under några dagar för att sedan göra lite till i lite flera dagar för att sen efter många dagar blir klar med min utbildning, jag ska med stolthelt titulera mig samhälls- och kulturanalytiker, jag ska bli som Ross (i vänner), och använda min utbildning som en titel i alla oändlighet, ni kommer att tröttna på mig och sakna tiden då "När jag var i Ecuadoooor..." var min standarsfras.

Men ja, under året händer kanske lite fler saker, kanske till och med innan den dära utbildningen är klar, en ex-klasskompis och en nuvarande klasskompis kommer att resa utomlands, jag kommer att sakna dom i massor sen så kommer kanske en Fia också att fly landet och henne kommer jag såklart också att sakna massormassor. Uscha. 

Ja, men julen var fin och mammas födelsedagskryssning likaså, det blev buffé, champagne och mellandagsrea + en massa storm på hemvägen. Önskas bildbevis så är vidunderligt.bilddagboken.se ett tips. 

Gott Nytt År alla!

Kommentarer
Postat av: Fia!

Jag tror inte du behöver vara orolig över mitt försvinnande till annat land. Får jag jobbet på fredag så har jag inget val. Då måste jag ta jobbet.. Usch! :) Men men vad är Sydafrika mot lagerjobb. :) Puss på dig min snärta!

2008-01-01 @ 23:57:21
Postat av: Linda

ahaa, men självklart vill jag ju att du ska försvinna till ett annat land, det dära saknandet är bara egoistiskt! Vi får hoppas på att du hinner höra ifrån sydafrika innan fredag eller så får du jobba nu i vår och resa i höst!:)

2008-01-02 @ 09:57:35
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0