Hej Fredag!

Jag måste studera i helgen, måste läsa om diskursanalys(måste välja mellan diskursteori och kritisk diskursanalys), måste måste måste fixa klart projektuppgiften MEN det spelar tydligen ingen roll hur mycket studier som planeras inför helgen för det känns i alla fall alltid bra på fredagar. Åh-det-är-äntligen-fredag-känslan infinner sig alltid. Det är fint. Sen ska jag ju göra massor av roligt i helgen också, svänga förbi några loppisar och gå på klasskompis S hej-då-fest, hon drar låååångt härifrån på måndag. Det är väl sådär 10h flyg men endast en ynka timmes tidsskillnad, det är rätt fint det också.

Idag har jag gjort den bästa formen av studier, bonusstudier, sånt som man tänkte att det gör jag sen, på söndag kanske, med tanken att "det är ju fredag jag behöver inte pugga heeela dagen", men så får man ett infall och gör det nu istället, skriver och fixar, dvs pluggar då man inte skulle plugga, bonus bonus.

Hon hoppar högre än jag, det finns det bildbevis på.

image133

Nu har jag anmält mig till dansen också, börjar om en vecka, hela två gånger i veckan, fint fiiiiint.


Kommentarer
Postat av: Syster

ja, jag hoppas jävligt högt. haha, och du föröskte ge igen med den bilden så gick det inge vidare, har den på min bdb, haha;D Men det blev mina röda klänning igår och tights!:) Vart är du föresten?! försöker ju ringa dig!!!! Puss, löv ju!

2008-01-26 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0