Omplantering.

Idag har jag bland annat planterat om lite växter. Det är skoj såntdär, plantera om, sådär så att dom får nytt liv och växer ännu mer, det är fint. Som min omtalade orkidé, som var så nära döden en orkidé kan vara, som fick nytt liv och hela tre blommor nu med fler på väg. Så husmorsligt av mig.  

image134

Uppdatering:
Kom precis ihåg hur jag, när jag var liten, kollade på antingen min mosters eller min mormors foton och såg att dom hade bilder på blommor. Jag minns hur jag tänkte att det var ju himla tråkiga bilder det, blommor liksom, men nu har jag alltså också hamnat där, onekligen, i blomfotarträsket. Jag blir så glad när min orkidé blommar att jag måste fota den OCH skriva om det på bloggen OCH publicera en bild. Men men.  

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jaaa,där ser man , Linda fotar blommor. du börjar bli gammal.....hälsningar från moster som öckså fotar blommor

2008-01-30 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0