Bara en till.

Och så en dag till,en lång en, imorn, från sju till fyra, men bara en sen är det helg och ledighet i hela två dagar. Då ska jag gå på loppis. Förhoppningsvis bada litegranna, äta lite godis och lite mat på ett nytt matställe som heter någonting med munk och ser väldigt väldigt mysigt ut. Det är planerna i alla fall, sen vad som faktiskt händer visar väl sig.

Insåg nyss att det gått flera dagar se jag fotat något så jag tyckte det var dags. Hade lust att fota min nya flygare, en rost-röd en, med cykelkorg och allt. Den fungerar fint, men är lite tungcyklad, vet inte vad det beror på men något litet är det nog, bakdäcket är lite lite skevt, kanske är det det som gör det hela segare. Hur som helst så går det att ordna och den är hur bra som helst, tack familjen Å! Nu kan vi cykla långt, både C och jag, jag på min snygging-tralla och han på sin lite 80-taliga mountainbike.

Idag gjorde jag förövrigt en grej som jag inte gjort på ungefär tre månader, jag prata med finaste Fia, efter en massa missade samtal (jag har missat dom, usch och fy!) men till slut lyckades jag svara. Fint var det och snart kommer hon ju hem också. Då blir det fest, flera stycken.

Här är det senaste loppisfyndet och onekligen så kan jag inte stå emot sånna här små förvarings-saker.





Så fin är den och passar ihop med mitt andra resekitt, det röda som jag visade förut. Nu ska jag koka majskolvar.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh helg ja! Härligt. Jag jobbar ju men är ledig på samma gång på sätt och vis. Middag imorgon blir trevligt! Däremot hinner jag kanske inte loppis på lördag, men vi kanske kunde fika lite där på eftermiddan? Helst skulle jag vilja dansa och dricka vin, men det går ju inte. Och nästa helg är jag ledig och alla ni jobbar. Det är sååå tråkigt. Jag känner mig så ensam på mina lediga dagar. Kraaam!

2008-07-17 @ 23:25:41
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0