Frillat.

Idag ska jag på lite utflykt, en sväng till Linköping för lite indisk mat, umgänge, lite glass och lite lite gamla saker. Blir fint, snart tar jag mitt pick och pack och går. Men idag har jag bråkat med min nyfrillade "lugg", eller ja, inte lugg som i lugg som i kort, utan lugg som i lite kortare än resten av håret, som i snett. Men ja, den fixades av mig själv igår, och klippa min egen lugg var inte så lätt så jag har filat på den sen jag började klippa, så när jag är klar är den väl borta helt och hållet. Det är svårt, den blir för jämn och för ojämn på samma gång. Och tyvärr är inte min superfrisör till mamma i landet heller, men men. Tur att hår växer i alla fall, ganska fort t.o.m. Å ja, jag vet inte hur det här går, mitt luggproblem, men jag har med mig en sjal som jag kan ha som hårband om jag blir helt tokig, risken finns.

Häromdagen:



Kommentarer
Postat av: Susanna

MOI! Just syötiin pikkusiikaa, mummu paistoi.Vettä sattaa tänään, muuten ollut aika hienoa, ukkoskuuroja joskus...Lauantaina mennään käymään Seijan luona.Mummo, Henric ja Kitti ja minä katellaan sinun kuvia.Terveisiä teille täältä kaikilta . Kuullaan!!!

2008-07-22 @ 15:28:52
Postat av: mamma

å vad fin miacoda är på bilden. är jordgloben gammal? puss

2008-07-24 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0