Gumman!

Idag på jobbet var det en en man som gjorde min dag lite finare, han är alltid väldigt trevlig och hos honom sitter man bara en stund och pratar. Och idag när jag kom dit var det likdant, han visade vart jag skulle sitta och så pratade vi lite om allt möjligt. Sen när jag skulle gå så sa han "Hej då gumman!". Och ni som känner mig vet att jag inte är så förtjust i sånna ord, sånna lite ja, gullipluttiga ord, men han sa det så fint. Som att jag hade varit hans barnbarn och varit där på en fika, på ett varmt omtänksamt sätt liksom. Bara en sån liten liten grej gjorde genast dagen bättre.

Nu ska jag äta en kexchoklad och läsa ut min bok kanske, den är bra den, Håkan Nesser, minns inte titeln, men bra är den.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh dom är ju för söta! Tur att man får dom där fina stunderna också, man blir så glad och orkar med gnäll, tjat och sånt en stund igen. Kämpa kämpa kram!

2008-07-11 @ 23:08:04
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0