Hej mitt namn är Linda och och och och....

Alltså det där med jobbansökningar, dom är hemska och svåra att skriva. Och när jag väl skrivit en så känns den så himla kass så att jag nästan inte vill skicka in den. Jag försöker läsa alla sånnahär mallar som finns lite varstans och dom är ju bra, man läser dom och tänker att den här påhittade människan skulle lätt få jobb, så det är bara att skriva sådär ungefär. Men det går inte. Jag skriver om och lägger till och tar bort men det blir aldrig sådär lättläst och smart som i mallarna. Så, den stora lösningen på mitt problem är ett jobb, ett jobb - inga fler ansökningar (på ett tag iaf...), men ja, då måste nån gilla min lilla text då. Äähh.

Men men, bara man får iväg breven så kanske det är någon som gillar det, brevet alltså och mig med, helst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0