Helgvisit.

Imorn bär det av en sväng till Etuna, en helgvisit. Jag hoppas på bad och sånt, mycket sol. Så ska vi på konsert också, Sofia Karlsson, en utekonsert så det blir fint tror jag.

Och mamma: Jo den är nog rätt gammal, alltså kanske 50-tal eller något sådant, finns inget årtal på, den är i plåt. Jättefin är den. 25 kronor på Myrorna.  :)

Köpte en kappa/trenchcoat-grej  på myrorna med, en grön. Den är superfin, men frågan  är om  jag kommer att använda den.  Men ja, den är fin där den hänger i hallen i alla fall. Jag kanske ska öva som  Karin sa, ta den en sväng till ICA först, så den får lufta sig. Det blir inte än dock, jag tänkte mig kanske september, för nu ska det ju vara varmt fram tills dess hade jag tänkt. Sen får det gärna bli höst och en massa halsdukar, sjalar, löv och fikor. Men det är sen det. I september oktober kanske.

Nu ska jag packa litegranna och sen soooova, jobb imorn igen.


Sov gott!

(Min cykel, min cykel!:))



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh skönt att komma bort lite. Hoppas du har det lika bra som jag! Fick ju ledigt idag så jag kom igår kväll. Badar och äter och just nu är jag ensam i huset och bakar bullar och lyssnar på ABBA. Fräknig och svettig. Himla härligt, njut och må så bra, nästa helg ska vi berusa oss! Och vad fin cykel. Vi får planera cykeltur! Kraaaam!

2008-07-25 @ 20:48:06
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0