Jobbigajobb.

Det finns en fest att gå på, men jag orkar inte, mina fötter värker, benen värker och jag är t.r.ö.t.t. Dagen bestod av spring med en 30 minuters paus när det på schemat står 45 minuters lunch. Men men, det är ett jobb iaf, och jag är hellre där en på lager eller så. Och pengar behövs ju. Om man vill göra massa roliga grejer, eller äta och överleva. Nedan är lite mer av Söderköping, eller Sörping eller Sörpan som dom säger här. Första bilden är en statygrej som heter "Rabbit crossing", den är fin.









Sådärja. Nu ska det hyras film. Som sig bör på en fredag. (Men jag har lite dåligt samvete över att jag inte går på festen, två lediga fina vänner ska dit och dom vill jag ju umgås med...men jag hoppas på imorn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0