"Små små svarta änglar..."

Nu spelar vår granne Kalle Baah. Jag hör musiken lika tydligt som om jag själv skulle spela musiken på datorn, väggen till hennes lägenhet är gjort av papper. Nästan bara hennes vägg, dom andra är rätt ljud-täta. I alla fall så är musiken nostalgisk, alltid när jag hör Kalle Baah kommer jag att tänka på i början när C och jag träffades, när jag kom hem till honom, hos hans föräldrar och hans mamma nästan alltid sa att han låg på sitt rum och sov. Och lyssande på Kalle Baah.  Snart fem och ett halvt år sen. Här skulle det ju kunna passa med en fin bild på oss, men det finns inga fina bilder på oss, där vi båda ser normala ut samtidigt. Men denna får duga, C och jag på diplomeringsmiddagen.



Sådärja. Nu låter det konstigt från köket, det låter precis som när Miakoda är törstig och krafsar i vattenskålen...men hon är inte hemma, inte C heller...hm.

Ja ja, nu ska jag läsa!



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh det är fiiiint!

2008-07-12 @ 22:49:50
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: mamma

det var ett bra kort på er.puss

2008-07-12 @ 23:02:11
Postat av: Susanna

Fint kort! Vad mycket skägg Koffe har :) ! Vi åker till Finland på onsdag kväll...LOVA att du skickar sms om du hör om nåt jobb. Förresten , gissa var vi var igår...hehehe Vår årliga tur till Arlanda för o kolla in plan, det var häftigt faktiskt...stod jättenära där dom landade, sen när vi åkte till Sky city för o fika o handla lite så kom jordens åskväder, slog ner i terminalen nånstans ett par ggr, det bara skallrade överallt, häftigt....Om du får lästorka o vill ha boktips så hör av dig!!

KRAM från Susanna

2008-07-13 @ 12:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0