Hemma igen.

Nu har jag alltså tagit mig med bussen, båten och bussen hem igen, en hel seg dag tog det, men det gick. Finland var sig likt, farmor och stugan likaså. Blev ju tom hyfsta väder, inget bad men i alla fall lite sol men det var fint ändå. Tog lite bilder också, tyvärr inte med med min nya kamera (forfarande på reparation, 1 week down 2 to go, förhoppningsvis!), men kameran är kvar i Finland så jag kan inte bjuda på några bilder. Båtresan hem blev dock lite segare än vanligt, brukar alltid sova rätt länge på morgonen för att fördriva tiden, men nu hade jag damplats och min hyttkompis hade höjt värmen + att hon hade en massa blommor i hytten vilket gjorde att jag vaknade efter en timme och hytten kändes som ett växthus, varmt och jobbigt. Men men, satt mest i cafeet hela dagen och läste.

Idag var vi och köpte mat, vi i detta sammanhanget är några vänner och jag, det blev en hel massa, hur mycket potatis som helst och 8 dl gräddfil, det borde räcka. Sen lite grillgrejer och chokladpudding med. Nu är vi redo. Jag ska bara städa ordning lite här hemma, men sen så. Grill, bål, potatis & vänner borde blir en fin midsommar. Det tror jag. Hoppas er blir lika bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0