Hey!

Sicken helg det blev. Blev en himla massa förkylning, och inte sån liten heller, en stor, en med ont i halsen, ont i huvudet och sådär, treo i massor. Men dansen den var helt väldigt jätterolig, tre stycken var jag med på, och det hela utspelade sig på Östgötateatern. Så himla fin är den, gammal och förgylld. Hela dagen var jätterolig bortsett från sjukan och duktiga var vi också. På kvällen blev det lite parkhäng med vännerna, dom grillade och jag satt och snöt mig. Det var reggae i lejongropen så det var picknickande sällskap lite överallt, bra grej det där med musik i park.

Nu i veckan smäller det stort, Iida tar studenten & jag har examensgrejs. Duktiga vi är. Hejja oss.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh stackars du, sjuk i den här värmen! Då ska man verkligen äta så mycket glass man bara kan. Hoppas du hinner bli frisk, men det är ju faktiskt ganska många dagar till torsdag. Och du, jag har fått svar på ett mail. :) Jag skulle behöva ha dej här brevid
mig på en pall i köket så jag kan be om goda råd när jag ska svara på viktiga mail som detta här. Oh hjälp! Krya på dej massor! Krama!

2008-06-01 @ 22:22:40
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: Iida

Ja, alltså du och ja vi typ bäst... eller vi ÄR bäst Bättre än alla människor på heeeela jorden!

2008-06-02 @ 19:22:33
URL: http://Iidalainen.blogg.se
Postat av: fia

Heja er och grattis!!

2008-06-03 @ 08:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0