Och så var det igång.

Första jobbdagen avklarad. Det gick fint, gamlingar är rätt lika här som i Kungsör, ingen större skillnad, sängar som ska bäddas på särskilda sätt, lägenheter som ska städas på vissa sätt, med eller utan borste, och så lite toalettbesök. Men det hela gick bra och arbetskamraterna är trevliga, så det ska nog gå. Och så kommer C äntligen hem idag, om ungefär 50 minuter. Fiiiiiiint.


Åh justja, mitt krig mot Siba är slut nu, kameran är klar för avhämtning och förhoppningsvis kan vi hämta den på lördag. Jag är glad, den har varit saknad.


Kommentarer
Postat av: Iida

haha, jadå. vad jag har varit snäll i år då;) Tur att det det inte var en sån svår grej att åtgärda då, bara gå till närmaste affär!;P Jag prata med Fia nyss,hon kunde inte köra hem mig, dom ska få massa gäster och så. men jag ringer dig imorgon! Puss!

2008-06-25 @ 21:26:14
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0