Ouppdatering.

Jag är lite dålig på att uppdatera men jag skyller på den tillfälliga förlusten av min älskade kamera. Siba tyckte att det var helt okej att skicka den sprillans nya kameran, med försäkring, på reparation i minst 3 veckor. För det skulle visst till en specialverkstad och då blev tiden längre än normala 2 veckor. Så dom trodde att den var klar om kanske 3 veckor, men dom visste inte. Jag frågade om dom visste hur lång tid det skulle ta, men de visste dom inte (vem vet?), så jag frågade om det var närmare 2 dagar eller 2 månader och fick svaret; mitt emellan ungefär. Tack tack då vet jag.  Men han sa också att jag ju kunde ringa verkstaden om jag ville för att se hur det gick. Varför kan man ju undra? Jag tycker inte om Siba längre, vi är i krig.

te

Kommentarer
Postat av: Karin

Kära nån jag tror vi ska strunta i vårt omtalade Samhälls- & Analysföretag och starta ett krigsföretag istället. Då kan vi kriga tillsammans mot Siba, resväsketjuvar, plumpa hyresvärdar och män i allmänhet. Det gäller att hålla ihop! kram på dej!

2008-06-12 @ 22:47:50
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: Iida

Siba är onda! Vi borda sparka dom på smalbenet, varenda Siba affär i Sverige! Kameran var ju helt ny, borde ju bara vara att byta :( jag tyckte också om den, massor... ;P

2008-06-13 @ 12:10:03
URL: http://iidalainen.blogg.se/
Postat av: Linda

Karin: ja vi får nog kriga mot en himla massa folk, men det är ju lungt, det fixar vi, lätt!;)



Iida: Ja Siba kan fara åt pipsvängen!;)

2008-06-13 @ 19:02:05
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0