Skrynkel.

Nu är jag tillbaka hemma efter en kortkort visit hemma i Kungsör, Iida fyller nämligen 19 år imorn så hon firades idag. Vi firade med tårta (en mindre vacker sådan p.g.a. lite missförstånd med konditor, men god!) och mammas goda toscakaka och så presenter och familj förstås. Iida firade också med att jobba 10 timmar och fika i pausen, hon kan det där med att fira hon. Skynkel och toa.

Så i lördags var mamma och jag en sväng till IKEA, där shoppade mamma loss på en hel massa grejer till stugan, själv köpte jag ingenting men återfick min kära kära kamera. Så nu har jag fotat lite igen, kändes fiiiiint.







Nu väntar jag bara på att min hard working man ska komma hem från sitt 12 timmars pass. Imorn jobbar jag, för första gången själv, utan att gå bredvid alltså, hoppas alla gummor och gubbor har överseende med mina felkörningar och efterföljande förseningar...men det går nog fint. Förresten så är jag ledig på tisdag, då ska vi kolla på ett slott! Andra slottet denna sommar. Slott är bra sommarnöje det.

Sov gott alles!



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad skönt att du fått din kamera igen, bilderna är såå fina! Hoppas du haft en himla bra helg, min var nästan för bra. Helt fantastisk, och jag vill ha mer. Men jag gillar ju Norpan och allt här, så jag tycker verkligen vi behöver ses snart! Kraaam och lycka till på jobbet!

2008-06-30 @ 18:38:37
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0