Vacaciones!

Imorn drar jag, mor, far och Aatu till Finland, till stugan & farmor, en sväng. Det blir fint. Jag ser fram emot att träffa farmor, äta gott bröd, äta pätkis (choklad!) och gå på stranden. Det är sånt jag kan göra nu när jag har min semester, eller är mellan studier och arbete...eller är lite arbetslös. Sen är det ju snart midsommar, då blir det grill, bål och trevligheter. Fina planer.

Jag hoppas på fint väder och värme så jag kan vara på stranden utan att frysa. Som nedan.  



Slänger in en anna gammal bild på mig och C när vi var påväg till Finland sist och jag ser ut som ett barn som väntar på att få godis ungefär, jag gillar att åka till Finland, då ser jag ut såhär;


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0