Dagen

Jag funderar på hur allt ska hinnas med. Dom senaste veckorna har inneburit tidig morgon och sen eftermiddag/kväll i skolan, eventuellt dans, hem för matlagning tills nästa dag, dusch, fix och sånt där annat man vill göra och sen så lite sömn på det, hur hinner man sånt. Jag vet inte. Och då har jag bara mig själv att ta hand om. Gosh. Har dock sån tur att jag får lyx ibland då C lagar god mat.

Nog klagat. Inte helt hemskt att sitta i skolan, sitter ju som bekant inte själv, har ju mina klasskamrater som livar upp stämningen. Nu har jag tagit lite bilder för att ni ska få ta del av min vilda vardag. Får göra nya försök för alla blev inte så bra. Men bakom mig i datasalen sitter iaf K och idag hade hon på sig en kaninmolnskofta, hur mjuk som helst och fin såklart. Jag brukar ibland eller ganska ofta, snurra runt på snurrstolen och be om lite hjälp eller bara en konversation. Fint är det. Utanför fönstret fanns det förr en utsikt över strömmen och bron men nu är det bara en byggarbetsplats med en massa män som går omkring och sånt byggbuller. Lite synd kanske, med utsikten, men huset blir nog fint ändå. Nu ska jag klistra ett hårspänne.



 

Kommentarer
Postat av: Kiwi

Det är allt lite läskigt med den där bilden på mig. För jag sitter nu på exakt samma stol. Och titar på bilden på mig på stolen. Det blir liksom en evighetsbild, den tar aldrig slut, jag kommer ALDRIG härifrån! Det är ju lördag idag för tusan. Hoppas du har det fint och får en kulig kväll! Jag har storshoppat massor på loppisarna. Kram ses, jag sitter här på stolen och väntar.

2008-05-03 @ 17:14:51
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0