E.x.a.m.i.n.a.t.o.r.

Åh, fredag, fina fina fredag. Innebär godis och sånt och Berg flyttar in, sånt bra, sånt slappt. Jag ska fika lite också, inte illa, det är ju sol och allt.

Men jag borde verkligen skriva klart dendär opponeringen idag, det är segt vill jag säga, och det beror inte på uppsatsen, inte alls, den är bra och intressant, det beror på att jag, min kropp och min hjärna tagit ledigt och slutat fungera. Det är som i datasalen, när jag nästan ramlar av stolen, skillnaden nu är att det inte är någon här som märker det, om jag ramlar av stolen vill säga. Men att hjärnan lagt av är kanske positivt också, då kanske jag inte tar till mig av negativa kommentarer från potentiellt läskig examinator på måndag. Bara ordet e x a m i n a t o r, det låter som att det har någonting med dödsstraffa att göra, något elakt och obehagligt. Dock så kommer jag ha en bra opponent som jag tror kommer att var kontruktiv och sådär + att jag har några klasskompisar som supporters, dom får skrika mentala hejjar-ramsor när examinatorn tar fram stora sågen. Men det är på måndag, klockan 9 för att var exakt. Nu är det freeedag och snart är det fika. wihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0