Mors dag!

Opponeringen ligger som ett kassaskåp i magen och som trehundra kilo betong på axlarna, som K säger, tungt mao. Men, MEN, imorn klockan två är det över. Över som i klart, då har dom som vill fått klaga/ge kontruktiv kritik/gnälla/diskutera/såga min uppsats, och det kanske inte blir så kul, MEN då är det klart, över och gjort. Sen är det bara fix och sånt kvar, om dom inte ber mig skriva om den helt och hållet, men om det nu blir så så vet jag det då i alla fall.

Idag är det mors dag, kan inte åka hem och fira min älskade mamma för jag har den där opponeringen imorn. Men som tur är finns det en till, en syster, en Iida som kan ge mamma en puss från mig.

Kommentarer
Postat av: - Paula

Nej vad tråkigt att du inte kan hälsa på henne :(

2008-05-25 @ 12:48:01
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0