Sånt.

Det är sånthär man kan fippla med när man har skrivit klart sin magisteruppsats, bakgrunder och såntdärnt på bloggen, man kan också dricka te för att det är gott (inte alltid kaffe för att det piggar upp...) & bara sitta och göra inget. Utan att känna stress eller press från något håll. Nu är det 4 (!) fria dagar innan man får reda på opponenter och sånt.

 
Vi firade lite smått idag med lunch på Världens och ett glas vin till det. Lite av ett koma infann sig när jag kom hem, men när det väl går över så finns det så mycket jag vill göra, fixa, plocka, sy, spendera timtals på loppis, läsa klart boken (en skönlitterär) och sånt. Imorn blir det firande i form av utgång. Bartömning på studentpuben för att vara exakt. Blir fint tror jag.

Kommentarer
Postat av: Susanna

GRATTIS och vad skönt! Jag har många bra boktips sen, ok om det blir långtråkigt! KRAM FRÅN SUSANNA

2008-05-17 @ 11:54:35
Postat av: Iida

Hur lyckades du med bloggen? Jag vill också kunna :(

2008-05-17 @ 15:03:26
URL: http://Iidalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0