Tre saker.

Nu har jag gjort dom tre sakerna jag planerat för dagen, först en sväng på Myrorna. En sväng som blev till irritation, jag förstår inte riktigt hur dom tänker dom där myrorna, en sliten, inte alltför supersnygg, skinnväska(utan märke) för 175 kronor. Det är någonting som dom inte alltid förstår på Myrorna, att det är b.e.g.a.g.n.a.d.e. varor dom säljer. Kanske är jag snål också, jag vet inte, men erikshjälpen och bra och begagnat känns lite mer värt, där skulle samma väska kosta kanske 50 kronor.

Men men, dagens syssla nummer två var att tvätta ugnen, den var inredd med ett tjockt lager matrester/kol/svart gojs, jag började med att spraya ugnen med den där vita frätande sprayen. Den funkade fint, ugnen blev ren och jag frätte bort två lager hud på händerna när jag skulle torka bort skummet. Men det var det värt. Sist men inte minst så har jag planterat solrosor, (Iida nu kan vi ha mätartävling!), jag ville ha gula klassiska men det fanns bara röda, men det får väl gå. Nu har jag en hel armé av krukor på balkongen som väntar på att dom små fröna ska börja växa.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men något borde jag väl kunna hitta på...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 21:26:34
Postat av: Clara

pussegull! Jag tycker att det är så fint och bra att du är lite ledig nu! Det är du värd :)Och ja, Myrorna har tyvärr fattat det här med att second hand är poppis nu... Jag är lite kär i en klänning på myrorna här som jag gick och klämde på idag. Fast det är inte det att den är för dyr, 135:- är den faktiskt värd, men den är liiiite trång över axlarna/bröstet och då är det inte värt det. eller? pusshej!

2008-05-19 @ 21:32:13
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in några kommentarer om du har tid! :)

2008-05-19 @ 21:32:50
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Lina

Svara gärna på dagens fråga , :).

2008-05-19 @ 21:37:18
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Nyfiken resenär.

Jag älskar rengöringsmedel, ju giftigare dess bättre. Inga gröna svanar eller annan skit här inte. Idialet vore att det lös grönt i mörkret och pulserade till basen när man spelar musik.
Det är då man känner att det blir rent.

Skit i fingrarna föresten, fingeravtryck är väl ändå jävligt otidsenligt? Dessutom kan du jobba extra som inbrottstjyv :)

2008-05-19 @ 21:50:05
URL: http://utopiresor.blogg.se
Postat av: Karin

Hej! Vilken fin dag du verkar ha haft! Myrorna är hutlösa jag vet. Inte var det bättre på stan, jag såg inget fint alls. Allt såg bara billigt ut. Fast det inte var det. Som på myrorna. Men tvärtom. Eller nåt. Jag följer gärna till erikshjälpen! Bara mitt bakben håller. Det har kraschat igen. Nu det högra. ses, kram!

2008-05-19 @ 23:38:35
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0