Tusentals.

Jag är trött, mina tusentals timmar i skolan har den effekten, men det är bara en liten liten stund till. Sen ska det firas. Men först ska denna vecka avklaras, allt tack vare fina klasskompisarna i datasalen och ICA-kaffe. Ungefär.

Å det var bara det, så ni vet vad jag gör, skriver, scrollar, skriver, läser, snurrar runt på stolen, petar på K och ber om hjälp, skriver, äter, scrollar och skriver liiite till för att sen radera lite och skriva lite. Idag blev det irritation också, över en  handledare som inte har tid. Men men, jag har ju alltid datasalen-folket.



Kommentarer
Postat av: Susanna

Hejsan! Skickade du in papper på den där tjänsten i eskilstuna????Hade ni det kallt imorse? Här var det bara 3 plusgrader, brbrbbrbrrrrrr.Ha De bra!

2008-05-13 @ 07:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0