Arbetsförmedlingen

Nyss, eller nyss och nyss, jag skrev  hela dan nästa. Men hur som helst så skrev jag en ensökan, jobbansökan, för arbetsförmedlare i en massa städer. Och brevet blev nog bra tror jag, C godkände det i alla fall, så då tänkte jag att ja då är det bara att skicka då, men jag hade fel. Big time fel. Det var en massa frågor i internetansökan, typ om service och grejer, av typen "beskriv en situation då du...". Det tog ungefär 100 år att skriva den där ansökan, för den när jag funderat på dom dära formuleringarna i evigheter och trycker på "nästa" så måste jag logga in igen...som tur var hade jag kopierat dom små texterna i ett annat dokument också, men såklart glömde jag en, den längsta. Men ja sen fick jag bekräftelsemail på mailen men i det stod det bara en av alla städer fast det var en gemensam ansökan för många, så jag fick skicka fler men jag vet inte om det gick men, åh, nu har jag dubbelskickat och det är gjort nu. Rörigt äre. Men arbetsförmedlare vore fint.

Men jag är ensam nu, C har dragit norrut, till etuna och jag ska umgänga med stockholmarna i helgen. Bra helger det här, förra helgen Göteborgare och Örebro, nu i helgen Stockholmare, fast bara tillfälliga sådana.



Kommentarer
Postat av: C

kommer snart hem...saknar dig.

2008-11-13 @ 18:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0