Ett bevis och en frisyr.

Fick en sån postavilapp häromdagen. Jag tänkte att det är säkert mitt examensbevis och det var det. Dom skickar det rekomenderat och tur är väl det för det är både viktigt och fint, som en mapp med en massa papper med betyg och sådär. Pappret är till och med lite tjockt och sådär, fint.



Jag fikade idag också, med Karin, fint var det för det var länge sen, hela två veckor ungefär. Vi diskuterade bland annat det som starkt ockuperar mitt tänkande, frisyrer. Jag googlar och tänker och bläddrar och försöker komma fram till vad jag ska göra med håret, kort, långt, vad? Dom senaste tio minutrarna ungefär har jag varit inne på lugg, kanske mest för att testa på dethär långa håret en stund utan att bli för uttråkad. Men lugg, jag vet inte riktigt, det tar ju ungefär väldigt länge innan en sån växer ut ifall det blir katastrof. Men grejen är att jag tycker långt hår är lite tråkigt, fint och snyggt på andra men trist på mig. Men ja, förändring i alla fall, lite ändå.

Kommentarer
Postat av: mamma

åh fint ,najs med alla dina fina namn, du har ju tre :)puss

2008-11-14 @ 21:52:02
Postat av: Linda

hehe, jag vet, jag är stolt!:) Ju fler namn desto bättre!

2008-11-14 @ 22:38:24
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se/
Postat av: C

Vad menar du med lugg?!..;)

2008-11-15 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0