Ett schema.

Jag fick ett uppstarts-schema idag, det schemat gäller i tre veckor och är lite lätt hysteriskt, men efter det får vi ett nytt som förhoppningsvis ska gälla ett tag. Nu är förhoppningen att schemat drar igång nästa vecka, inte helt säkert, men förhoppningsvis, i sådana fall så börjar jag med en natt. Ensam är jag då och utan larmknapp, så om det händer något så är det 112 som gäller. Ja, lite läskigt är det men det får gå och det ska bli så himla skönt att börja jobba och få den omtalade högen att växa lite.

Idag kom förresten finaste C hem. Sweet är det såklart.


Kommentarer
Postat av: Iida

Jajemen, i nacken vill jag göra. Det är fint och diskret! Vet inte exakt vad jag vill göra, eventuellt någon text. Men vet inte vad. Om texten våre på latin vore det också fint, latin är fint. Men man vill ju inte bara ta något random liksom. Men jag filar fortfarande på idén, för den kanske jag då kan göra innan min stora eftersom den borde bli bra mycket billigare! haha :) pusspuss!!

2008-11-17 @ 23:55:15
URL: http://iidalainen.blogg.se/
Postat av: Ida

Linda jag hade en tråkig dag så nu finns jag också som blogg....här finns jag... http://idunslivochaventyr.blogspot.com/

2008-11-18 @ 15:03:11
URL: http://idunslivochaventyr.blogspot.com/
Postat av: Karin

Men du, hej vad fint att du fick ett schema till slut, även om det inte är helt klart än. Men så du slipper att gå hemma och inte veta nåt alls. Skönt skönt. Föresten åt jag en banan idag som nog var menad för dej. Den var illgrön och besk när jag satte tänderna i den. Då tänkte jag på dej. Och på att du alltid är så bra på att göra en realistisk och klar analys av saker och ting. "om det är så gör du så, men om det blir så, ja då VEEET du det." :D Himla bra. Grisväder har det varit här. kramakrama.

2008-11-18 @ 18:35:50
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: Fia

Göttigt att du äntligen får komma igång.



Jag har funderat ikväll efter vårat samtal lite på det här med tradera. Du säljer ju massa grejer, är de inte krångligt och jobbigt? Eller är de ok? Jag sitter och klurar på alla grejer jag kan sälja. Finns en hel del!



Puss!

2008-11-18 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0