Stress och hets och och och....

Vissa dagar är hemska, idag har varit värre. Stress till max, genrell stress över att göra fel, för mycket och för lite och allt allt och sen ännu ett stressmoment över det. Ibland ville jag börja gråta, gå därifrån och aldrig aldrig mer komma tillbaka. Men det gjorde jag inte. Det är väl bara att härda ut kanske. Andra dagen på jobbet. Det blir nog bättre, när allt lugnat ner sig lite, jag hoppas verkligen det i alla fall. Imorn ska jag jobba natt också, blir ju spännande. Det gäller ju att hålla sig vaken och för tillfället finns det ingen tv, så himla tur att jag har en bärbar dator, tack och lov, så att jag i alla fall kan kolla på film. Men ja, 10 timmar ensam i ett radhus utan tv och utan en massa andra saker också, och med en person vars sovande andetag jag ska lyssna till då och då.

Nu har jag klagat klart, för idag, kanske. 

Nu är snön påväg bort. Men såhär var det häromdagen. (Ibland särskriver jag av misstag men oftast så ihopskriver jag alldeles för mycket. But i like it.)




Kommentarer
Postat av: Karin

Åh sånt dära är ju jobbigt. Men det är ju nästan alltid så på nya jobb. Man ska vara på tå, pepp, igång, vara med och lyssna noga och inte missa nåt och göra rätt och komma ihåg allt. Och av allt det där spetsande av öron och ögon och vara uppmärksam så blir man så trött så trött och nästan grina vill man. För oftast kommer man ju inte ihåg allt, det är omöjlig och helt normalt. Men ja, den där första tiden måste genomlevas och man överlever ju också faktiskt. Så håll uuut! Lite läskigt med natt också, låssas att det är en vanlig dag bara. :) Jag sitter här och svettas över en redovisning imorrn, HJÄÄÄLP stress är vad det är. OCh jag är tröttast tröttaste. Vi är bra duktiga ju och vi ses snart. KRaam och lycka till!

2008-11-26 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0