Bara dumt.

Man ska inte avsluta trevliga lördagskvällar med prat om arbete och dess frånvaro. För då kan man inte sova och funderar bara på att man inte tjänar några pengar på att vara hemma och söka jobb, att man inte kommer att få lön förrän i december, att man kanske borde söka praktik istället för jobb för det är bättre, att ytterligare en referens inom vården varken gör från eller till och att man inte jobbat mer än fyra dagar på en månad. Och sånna tankar räcker det med att fundera på dagtid i veckorna.



Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh nej oh nej inte tänka. Men det är ju lättare sagt än gjort. Det dumma är att ingen av oss tänker mindre, alla tror att det enda andra gör är bättre. Ohh så ältar man fram och tillbaka och runt runt.. ah himla tänk. Man blir ju galen. Jag tror vi borde försöka slappna av lite..

2008-10-05 @ 12:01:40
URL: http://koftan.blogspot.com/
Postat av: Little Peaché

Sv: Åh då hoppas jag att ni får en riktigt fin resa!

Du måste berätta allt om det sen!



Kram på dig

2008-10-06 @ 22:49:05
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Karin

Ja modellbilder måste jag få se, vad roooligt! Och lördagskväll på en båt i hamnen är preciiis vad jag behöver just nu. (om det inte blir jobb vill säga som vanligt). Imorgon ska jag ta ett djupt andetag och gå till arbetsförmedlingen. huh.. sov fint, kram!

2008-10-07 @ 23:49:11
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0