En dag som denna.

Sega seeeega dag, hemskt med dagar som denna när jag inte gjort n.å.g.o.n.t.i.n.g, typ. Eller det känns så. Har ringt ett viktigt telefonsamtal eller två (varav ett gav mig vetskapen om att jag kan fira julen tillsammans med resten av Forss-familjen  Finland och inte ensam i Norrköping, sweet!) och lagat mat, som jag sen ätit. Det var väl det ungefär. Jo, sökt ett jobb också.

Imorn blir det bättring, nu har jag ont i huvet. Skönt att det är dans idag iaf, så himla roligt. Nya dansskor har jag införskaffat också, dom gamla föll isär, nya sånna adidas som jag hade förut. Typ i nian kanske.

Nästa vecka händer det i alla fall lite, två introdagar inför personlig assistentjobbet. Ska bli kul att göra något och lära sig något nytt och sådär. Sen veckan efter det så bär det av till Edingburg! Så himla skoj ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Iida

vadå jul i finland?! Vad snackar dom?!

Varför får inte jag veta nåt? :(

2008-10-02 @ 18:22:48
URL: http://iidalainen.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh ja. Jag tror det där sega har nåt med trötthet att göra också. Det är det dära typiska höstiga. Oh nu är det kört! Vad tror du om film på lördag föresten?? (om inget jobb kommer ja såklart :))

2008-10-02 @ 22:02:10
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0