En speciell dag i somras.

Jag var den (självutnämnda) officiella fotografen på Iidas stundet. Jag fotade allt och inget med kameran jag med glädjetårar i ögonen fick dagen innan. Det finns några stycken bilder på mig från den dagen och denna är en utav dom. Fotot togs av Iida själv, då jag fotade henne och hennes studentkamrater på deras champagnefrukost. Och jag hade klänningen med den djupaste urringning jag någonsin haft. Men den var fin och hade flera lager tyg och så var den fluffig. Jag ser lite gravid ut på bilden men annars gillar jag den nog, bilden alltså. Och klänningen med.



Och så studenten själv.


Kommentarer
Postat av: Syster

Ooh, jag vill tillbaka till min student! Nuuu, dels för att det var så underbart kul, och dels för att det var så varmt! Ge mig värme nu tack :) Du har föresten blivit utmanad! ;D



Puss!

2008-10-27 @ 20:04:04
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0