Mjölkglassbäääär.






Jordgubbar&björnbär.

Alltså det där med jobb är ett hemskt ämne som man helst ska glömma och begrava och om det råkar dyka upp så ska det fara och flyga. I alla fall ibland. Som idag, tillexempel. Men ja, glad ska jag ju vara ändå, jag har ju ett jobb, som börjar i mitten på november. Tack och lov. Men ja, jag är en otacksam jävel som vill ha annat jobb. 

Hur som helst. Ganska mycket är ganska konstigt när man tänker på det.

Tur att jag ska till Edingburg på torsdag, där kan man inte tänka på konstigheter har jag hört. Där kan man bara fika, kolla på fina saker, äta god mat och absolut absolut inte tänka på jobbigheter av något slag. Bra ställe det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0