Alltså såhär.

Det som idag skulle vara något litet steg mot intervjuhållet var inte det idag, det var en stor hop blandade människor som sökt ett jobb, eller tio tjänster. Tidsödande och onödigt för alla inblandade. Men. Det stora stor men:et som gör att denna dag inte känns så dålig alls ändå är att jag ska på en intervju på tisdag(!), en livs levande på riktigt verklig intervju. För ett jobb. Ett icke vård icke tråkigt och roligt jobb. Jag håller mina tummar och hoppas hoppas såklart på det. I stockholm är det, pendla och veckopendla om det blir aktuellt alltså. Hur som helst så är det någon som tycker att jag verkar rätt bra och har ett rätt bra CV och brev och bara det liksom. Ett steg åt rätt håll, åt något håll. Hurra är det.

Förresten så ska min älskade och ack så snygga lillasyster också på intervju på tisdag och hennes framtida sambo med. Så på tisdag är det tre lyckade intervjuer som gäller alltså. I stockholm allihopa. Hejja oss.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja, heja!!! Grattis Lindis! Snart ska jag, som sagt, ringa dig och höra mer om detta :) och snaaaart kommer du hit, längtar! : : :*

2009-02-08 @ 18:03:04
Postat av: Clara

av nån anledning föll mitt namn bort där. Jag skrev föregående alltså, Clara you know. Puss!

2009-02-08 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0