Furtiosju minuter.

Så länge, alltså 47 minuter, kommer det att ta för mig att förflytta mig från mina fars övernattningslägenhet till mitt nya jobb. En mindre evighet i Norrköpingsmått mätt. Ja. Men jag vill upplysa om att det är mindre än dom cirkus etthundratrettio minuter det skulle ta ifrån Norrköping till jobbet. Ifall någon var intrresserad alltså. Ja, det dära stockholm är stort.

Hursomhelst. Mitt huvud är fortfarande rätt segt men imorn blir det nattjobb igen. Och att jag slutar på jobbet tycks jobbet glömt bort och gav tillbaka mitt måndagskvällspass. Inget jag uppskattar. Men just nu finns inte så mkt att göra åt saken. Så jag svär lite inombords och tänker att inte en minut längre än till 22.00 på måndag. Inte en minut i tell you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0