Jobbcoach!

Jag fick det! Jobbet i Sthlm, på arbetsförmedlingen i Järfälla närmare bestämt, är alltså mitt. Börjar 9e mars med utbildning i fem dagar. Mycket mycket spännande. Åh hurra för det!

Det lilla lilla negativa i det hela som drar ner en aning på glädjen är att jag måste vara borta hemifrån, och därmed från älskade C, en del i veckorna. Men det är väl något man får ta till en början för att få erfarenhet och sådär. Sen så kan man få jobb närmare efteråt, och det hela är ju en projektanställning året ut, precis ett sånt jobb som jag vill ha om jag skulle jobba i Sthlm, ett tillfälligt jobb för att få erfarenhet alltså. Hurra för det med!

Sen så är det vår snart, ljusare tiden och röda dagar. Sen sommar också. Och jag kommer  vara ledig VARJE helg i en hel sommar. Ja hela resten av året också såklart.

Åh ja. Detta är bra, så himla bra tror jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa, HURRA HURRA!!!!

2009-02-17 @ 15:32:56
Postat av: Anonym

...postat av Susanna

2009-02-17 @ 15:33:40
Postat av: Anonym

Grattis =)

2009-02-17 @ 15:59:10
Postat av: mamma

ja det är så roligt att du fick jobbet:)det är du värd efter allt sökande,sen kan du träffa iida o johanna i stan också:)puss o kram

2009-02-18 @ 13:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0