Två.

Varje gång jag fixar luggen så letar sig några hårstrån mystiskt fram som är någon cm längre än sjäva luggen. Jag har ingen aning om varifrån dessa hårstrån kommer men varje gång så klipper jag dom i samma längd som luggen. Detta kommer ju till slut att resultera i att hela håret är en enda stor lugg. Inte så bra kanske. Men ja, vad att göra. Dom små jävlarna måste ju bort. Jaja. Dagens luggreflektion.

Jag har förövrigt försökt tvätta bort tant-second hand-unket-gammalt-lukten från en sjal som jag köpte i onsdags, det går inte någe vidare bra. Lukten sitter i hur hårt som helst. Nu är andra tvättningen på gång. Vad ska jag göra? Tvångsanvända den och därmed utsätta alla i min omgivning för unkenhet tills den magiskt ger vika för Lindalukt, kanske tvätta den tio gånger till, vädra? Tips?




Den färgar av sig också, i vattnet i alla fall.

Ja hursomhelst, snaaart ska jag iväg och äta stenugnsbakad pizza, den bästabästa. Fint är det. Snart i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvätta en gång till, sedan vädra balkongen. Säkert tips! Lovar. ehh... Puss! Snart kommer du, woho woho!! Puss/fia

2009-02-08 @ 01:06:13
Postat av: Karin

Oh det där ser faktiskt äckligt ut, som bacon direkt från grisen eller nåt :) Men vädring tror jag på, med några droppar parfym på innan!

2009-02-09 @ 08:21:56
URL: http://koftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0