Jag lever!

Har var det ju inte sådär jättemycket aktivitet nej. Men hursomhelst så lever jag ifall någon undrade. Och imorn så ska jag jobba och då lever jag lite mindre, men mycket levde jag igår då dansen började igen. Ja. Sånt är det. Jobb och jobbsökande med avbrott för fikor, vin och dans. Lite annat med. Sälen bland annat.

Sälen var bra, så himla bra som det skulle vara. Vi myste, åt god mat, drack  varm choklad, vin, öl och irish coffe, fikade och åkte en massa snowboard tills mina ben inte orkade mera. Så bodde vi bra också, bilden nedan är tagen från vår balkong.







På den finaste puben.



Och luggen, lite mera av luggen. Bättre får du se den 19e Clara!:)



Fotopaus. Kanske benkrampspaus också.



Allt var insnöat och infrostat, hur fint som helst.



Soligt och molningt på samma gång.





Så, det var en massa snö helt enkelt. Som sig bör, som det ska. Nästa år blir det en vecka, jag vill åka meeera. 

Nu ska jag sova.  Imorn blire jobb.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Clara

åååh, det ser mysigt ut du! Och luggen, luggen! Du är så fin så jag smäller av! :D

och du, jag hörde nåt om en jobbintervjuuuu!!! jag ringer dig snart, snart!



Puss!

2009-02-06 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0