Hur som helst.

Men å, denna spänning, my god. Jag var nervös för den dära semiintervjugrejen som inte alls var något att ha men nu när jag vet att det kommer att vara en påriktigtintervju är jag tusen gånger mer nervös. Men men, jag kan ju bara svara på frågorna som han ställer, kanske ställa någon fråga sådär för att visa intresse men sen så är det ju upp till dom. Jag kan inte göra mer, men fyy fabian vad jag kommer att dö lite av nervositet. Frågan är om jag kommer kunna sova inatt. Kanske inte smartaste draget att fika nu på kvällen då, eller kanske ändå, Karin lugnar mina nerver lite.

Hur som helst så ska det bli kul i alla fall. Känna sig liiite viktig och bra för en gångs skull.

I lördags åt vi pizza och drack massa gott på olika ställen. Ungefär såhär såg det ut.




På Bishops Arms med öl och vitryss och Christoffer såklart.




Jag var där. Med handen i ansiktet - på varje kort. Samma syndrom som min kära mor har.



Sen blev det bästa Saliga Munken och goood efterrätt.



Sen var kvällen slut och vi gick hem. Mer vinrundor. Meeera. När?

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det där såg gott ut! Speciellt ölen som koffe hade....håller nu tummarna!Hoppas hoppas!

Kram!

2009-02-10 @ 11:53:42
Postat av: Clara

Förutom faktumet att du är så fin i din lugg att jag dör lite (ja, jag måste påpeka det varje gång) så måste du ju ha världens snabbast växande hår! Det ser typ lika långt ut som mitt, och då hade du ändå page typ nyss... I don't get it!

2009-02-15 @ 23:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0