Jag tänkte såhär.

Jag tänkte göra ett litet inlägg med festivalpeppande bilder. Men jag tror nästan inte att det behövs, jag tror folk (d.v.s. Fia & Clara) är pepp ändå. (Någon mer kanske?) Jag är väldigt jättemycket sugen på att sitta i solen, dricka ljummet vin och lyssna på musik. Frågan är ju bara vart vi ska åka. Några idéer? Jag blev lite sådär sugen på att ta en favorit i repris och åka till Hultsfred. Men har någon annan något bättre alternativ så är jag på. Hur som helst. Jag rensade våran sega stationära dator på bilder till detta inlägg men fann bara denna på temat festival. Tagen för hundra år sen ungefär.  Men det fyller sitt syfte. Nääär åker vi?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är sjukt opepp på hultsfred. 07:an räckte för mig. Det är inte vad det en gång var! Jag röstar för något mindre, mysigare och billigare. Bara det finns vi, tält, vin, bra musik och brassestol så är jag nöjd! Mycket puss!/fia

2009-01-23 @ 00:11:02
Postat av: Linda

Som sagt, jag är öppen för förslag!:)Vi får diskutera saken närmare när ja är på göteborgsbesök. Nu ska jag packa! wopaaa.

2009-01-23 @ 16:02:09
Postat av: Clara

åh, pepp pepp! jag är på, som sagt. men sant, hultsfred kanske inte ligger på topp. hellre kanske emmaboda...eller ett första arvika? nej fan, roskilde 2009! festivalsommar! :D

2009-01-24 @ 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0